ارزشيابي توصيفي

افاضات اينترنتي آقا مجيد
ارزشيابي اجراي پيش آزمايشي مقياس كيفي در مدارس ابتدايي در سال تحصيلي 82-1381

Tuesday, April 15, 2003




* به خدا از اين ساده تر ديگه نميشه گفت ! سيستم نظر خواهي روش بسيار آساني براي درج نظرات در مورد هر مطلب ميباشد . براي ارسال نظرات خود تنها كافي است دو كار انجام دهيد .ابتدا با كليك روي comments زير هر مطلب پنجره آنرا باز كنيد . سپس نام و نظر خود را در محل هاي مربوطه تايپ نموده و دكمه بفرس را فشار دهيد . باور كنيد به همين آساني بود . شما ميتوانيد در صورتيكه تايپتان كند بود يا مطلب كمي طولاني بود ( حداكثر متن بايد 150 كاركتر باشد ) آنرا در نرم افزار word تايپ كنيد و پس از وصل شدن ( conect ) شدن به اينترنت آنرا در comments كپي كنيد و در مدت كوتاهي آنرا بفرستيد . در صورتيكه مطالبتان كمي طولاني است ميتوانيد مطلب مورد نظرتان را در چند بخش كوتاهتر در comments بگذاريد .
* در كنار كلمه comments در داخل پرانتز يك عدد مشاهده ميكنيد . در صورتيكه هيچ پيغامي در آن comments وجود نداشته باشد عدد آن صفر ودر صورتيكه پيامي در آن موجود باشد به تعداد پيامها عدد ملاحظه خواهيد كرد .
* شما ميتوانيد با كليك برروي لينك « راهنماي استفاده از وبلاگ» در كنار صفحه تمامي مطالب آن را در صورت داشتن printer پرينت گرفته و از آن در هنگام استفاده از وبلاگ بهره ببريد .

جهان يادگار است و ما رفتني
به گيتي نماند به جز گفتني

معرفي طرح :

گزارشها و پيشنهادها :

يادداشتها :

تجربه دبستانهاي مجري طرح :

لينكها :

powered by blogger